Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
prodejna Plzeň Bory. u zboží "duetka jahoda/vanilka" na regálu uvedeno 99 g, na samoobslužné pokladně 110 g, cena je též za 110 g, skutečná váha 98 g. Tímto Kaufland zákazníka okrade o zhruba 1,50 Kč na každém kusu.
již uvedeno
Okamžitě přestat tímto způsobem okrádat zákazníky
|
Tweet |
Podle § 3 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti. Nesplní-li tuto zákonnou povinnost, vystavuje se nebezpečí uložení pokuty za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč.
Je možné podat podmět k prošetření celé záležitosti České obchodní inspekci, která nad poctivostí při prodeji zboží provádí dozor.
Pokud se prodávající na úkor spotřebitele tímto obohatil, může se spotřebitel domáhat vydání bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku a požadovat tak vrácení rozdílu mezi cenou vypočtenou podle zvážené hmotnosti zboží a cenou vypočtenou podle skutečné hmotnosti zboží.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, Kaufland odmítl záležitost vyřešit, případ tedy předávám České obchodní inspekci. T. Cimický
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vážený spotřebiteli, jen se "pochlubte", jak jste se k celé věci jako společnost postavili, to si lidé počtou... Nezažít to na vlastní kůži, člověk by neuvěřil, co všechno je v České republice ve 20. letech 21. století možné. Případ ještě bude mít velkou dohru.
Vážený zákazníku,
mrzí nás komplikace s hmotností zboží Duetka jahoda/vanilka, které popisujete. Vaším podnětem bychom se rádi zabývali dále. Prosíme Vás, abyste nás kontaktoval na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz
Děkujeme za pochopení.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.