Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58545Odstoupení ze smlouvy - zrušení dalších zásilek.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2022, před 3 lety

Vladislav Šubrt

Znění stížnosti

Na základě telefonátu o bezplatném vyzkoušení produktu 1046 CBD+ Cannabis oil /nabízela pí. česky hovořící/ jaké blahodárné účinky má. První tento balíček byl zdarma i ve faktuře je uvedeno 00,00 Kč.
Po domluvě mi sdělila, v případě nezájmu o další objednávky musím odhlásit jejich další zasílání.
Na dotaz, jak to myslí mi sdělila, že v případě neodhlášení mi budou každý měsíc chodit další zásilky-produkt v hodnotě 999,00 Kč.
Po tomto jejím vyslovení jsem řekl, že chci vše zrušit a odstupuji od tohoto.
Ona sdělila, že mi balíček přijde a v případě nezájmu musím to odhlásit emailem a fakturou, jinak mi budou chodit další zásilky poté zavěsila.

Po obdržení balíčku dne 21.6. 2022 jsem zjistil, že ve faktuře je již uveden datum odeslání další zásilky.02.07.2022.
Snažil jsem se dovolat na tel. dle faktury, nikdo nebral telefon a dále jsem zadal adresu v PC do vyhledávače a dostal jsem se na tyto stránky.

Nenašel jsem způsob, jak zrušit další objednávku obracím se na Vás s touto stížností.


Produkt: CBD Oil by
Stander10 ml /kapátko/

Požadované řešení:

Odstoupení od smlouvy a zrušení dalších zásilek.

Děkuji.
Šubrt Vladislav


Produkt

CBD Oil by


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a zrušení dalších zásilek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2022 12:51, před 3 lety

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Doporučujeme spotřebiteli prokazatelně kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., ideálně doporučeným dopisem s dodejkou, na adrese Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko. V případě sporu poté bude mít v ruce důkaz, že smlouvu opravdu vypověděl. Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy (nebo výpověď smlouvy) zašle prokazatelnou formou, stačí poté doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Kdyby prodávající dokázal, že spotřebitel zboží objednal, může se spotřebitel bránit (jak je zmíněno výše) zaslanou výpovědí.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 16:34, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.