Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dnes jsem chtěla jet v 9:00 z ČM do Liberce, ale bohužel paní za okénkem mi sdělila, že je plno, ale mám se domluvit s řidičem, pokud někdo nedorazí a on mi prodá lístek. Počkala jsem tedy, než všichni nastoupí a potom šla za panem řidičem. Ten mě arogantně odbyl, že to nejde, tak jsem mu řekla, že mi to poradila paní v okénku. Šel se mnou tedy za ní a tam i jí arogantně vysvětlil, jak to má asi udělat! Tak mu poradila, ať zavolá na Helpdesk, ale tam to podle něj nikdo nebere a on nebude ztrácet čas. Poté odešel a nechal nás tam stát. Netuším, zda autobus byl nakonec plný, ale podle toho, že řidič čekal až do celé bych řekla, že ne. Nestěžuji si, že jsem se do autobusu nevešla, to je moje chyba, měla jsem si koupit lístek v předstihu, ale hrozně mě naštvalo arogantní chování pana řidiče, který vypadal, že ho opravdu všichni obtěžujeme. Vím, že po zaměstnancích je nouze, ale také si myslím, že zrovna SA si dává na přívětivém chování většinou záležet.
Jízda autobusem
Lepší informovanost autobusáků - nevím, zda aplikace opravdu neumožňuje v případě, že autobus není plný, dokoupit lístek a myslím si, že to asi není takový problém tam takovou funkci doplnit, jelikož firma díky tomu přichází o klienty. Jak nám bylo sděleno panem řidičem "ani ostatní autobusáci neví, jak to maj udělat..". A pokud tam ta možnost je, jak tvrdila paní za okénkem, tak by bylo asi vhodné to říci ostatním.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.