Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, dnes 23.6.'22 jsem zase po delším čase dala šanci přepravě s vaší společností (trasa Hranice - Praha) a opět zklamání! To, že vrátíte peníze zpět, není pro mě kompenzace. Když člověk cestuje 300 km, očekává, že se do Prahy dostane včas. Opět a zase zpoždění vlaku o 40 minut - to je už nehoráznost... Jsem naštvaná, zklamaná a divím se vlastní naivitě, že jsem očekávala slušné služby! Pokud cestujícím nemůžete zajistit včasný dojezd, tak se na to "vykašlete" a kupte si třeba kolotoče. Tam je to jedno!
Radmila Kamencová
Upravte si třeba jízdní řád na polovinu spojů, ale ať jezdí dle avizovaných časů!
|
Tweet |
Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné, aby spotřebitel nejdříve uplatnil reklamaci přímo u dopravce (kontaktní informace je možné vyhledat na webové adrese https://www.regiojet.cz/servis/vase-podnety/index.html). Dále lze společnost kontaktovat například doporučeným dopisem na adresu STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.
Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.