Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
v listopadu 2013 jsem využil společné nabídky mobilního operátora Vodafone a mBank a aktivoval jsem si tarif mVolání.
Aktivaci tarifu jsem provedl telefonicky s tím, že následně mi poštou přišly smlouvy. Ty jsem podepsal a přesně dle instrukcí odeslal nazpět Vodafonu.
Nyní, po více než roce, jsem v rámci telefonického hovoru řešil na infolince úpravu (případně navýšení nebo zrušení tarifu). Operátorka mi sdělila, že do Vodafone nepřišla moje podepsaná smlouva a tarif mi zrušila. Rázem jsem tak přišel o poskytované výhody a mám platit částku o 100% vyšší (z původních 300,- Kč se stala platba 599,- Kč) a ještě mi operátor „vyhrožoval“, že mají právo mi doúčtovat tuto částku i zpětně.
Vzhledem k tomu, že jsem jako zákazník neudělal žádnou chybu a přišel jsem o možnost využívat tarif za zvýhodněných podmínek, jedná se ze strany Vodafone o nefér přístup.
Níže uvádím skutečnosti, na základě kterých mám podezření, že krok Vodafonu byl úmyslný s cílem poškodit zákazníka (a dále neposkytovat tarif za zvýhodněných podmínek):
- na údajně chybějící smlouvu se přišlo „náhodou“, po více než roce využívání tarifu
- za celou dobu poskytování zvýhodněného tarifu mě ohledně chybějící smlouvy nikdo nekontaktoval
- Vodafone automatický hází chybu na mě, nemám šanci nijak dokázat, že jsem smlouvu odesílal přesně dle instrukcí, které mi operátor zaslal
Opětovné nastavení zvýhodnění, případně jiný tarif za srovnatelných/lepších podmínek
|
Tweet |
Pokud je smlouva uzavřena distančním způsobem, jsou následně zaslané listiny poskytnutím informací o obsahu smlouvy podle § 63 odst. 9 z. o elektronických komunikacích. Smlouva je však uzavřena již ústně - na dálku, takže případné následné doručení znění podepsaného znění smlouvy nemá na platnost uzavřené smlouvy vliv.
I pokud by ústně bylo dohodnuto pouze zaslání nabídky a samotná smlouva byla uzavřena písemně, tím, že služba byla více než rok poskytována, bylo by možné nahlížet na poskytovatelovo jednání jako na faktické stvrzení uzavření smlouvy.
Dobré odpoledne, pane Listopade,
vzhledem k tomu, že se vaše zpráva zde zobrazila kvůli pozdní odpovědi ze strany dTestu až po měsíci, pak jen mohu doplnit, že naše Reklamační oddělení vám už vyjádření za Vodafone posílalo. Měl byste ho obdržet právě v těchto dnech, pokud ho již nemáte.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost uzavíráme.