Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
přes internet jsem zakoupil u společnosti viagogo 2ks vstupenek na koncert Iron Maiden Sinobo Stadium. Vstupenky doány emailem, ale na koncert jsem nebyl vpoštěn , jelikož vstupenky byly neplatné.
Číslo objednávky 500404026 datum objednání 19.4.2022 celková ceny 311,59 EUR
2Ks vstupenek na koncert Iron Maiden Číslo objednávky *** datum objednání 19.4.2022 celková ceny 311,59 EUR vstupenky byly dodány , ale byly neplatné - falešné
Minimálně Navrácení plné částky ceny vstupenek + případně kompenzace za cestu na koncert - nejsem z Prahy
|
Tweet |
Společnost se (jako zprostředkovatel obchodu) ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky platné, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Vrácení peněžních prostředků by mohlo být možné prostřednictvím tzv. chargebacku:
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
V uvedeném případě si však nejsme jisti, nakolik je vrácení peněz touto cestou reálné.
Společnost Viagogo se přesunula ze Švýcarska do USA, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem v USA, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Spotřebitel nás informoval, že stížnost byla vyřešena. Na základě této informace stížnost uzavíráme s dosažením dohody.