Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.6.2022 jsem objednala NANO SPREJ NA OPRAVU LAKU SPREEING, číslo objednávky.***.
Po otevření nevhodného obalu jsem zjistila, že mi byl dodán jiný sprej - NIUKABANG CAR NANO REPARIRING SPRAY. Samozřejmě bez českého návodu. Na moji žádost o vrácení peněz mi odpověděli, že již nelze, protože je balíček poškozen - otevřen o výměně zboží ani slovo. Webové stránky přestaly fungovat.
Vlasta Bartlová
Vrácení všech nákladů.
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
Dle § 1837 písm. g) zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, spotřebitel nemůže odstoupit bez udání důvodu od smlouvy o koupi zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit zpátky. Dle České obchodní inspekce "se musí však jednat o hygienický, utěsněný obal, který zboží chrání" (viz blíže na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/). Nebylo-li zboží v takovém obalu, lze od smlouvy odstoupit bez ohledu na hygienické důvody. Pokud zboží v takovém obalu bylo, je možné odstoupit jen tehdy, nebrání-li tomu hygienické důvody.
Spotřebitel by mohl rovněž využít institut reklamace, pokud zboží nebylo v souladu s objednávkou. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové bezvadné věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Přeji hezký den,
napsala jsem na adresu info@nakupdarek.cz dle vyjádření společnosti "rumble" ze dne 21.8.2022 a obdržela jsem obratem odpověď :
Dobrý den,
u nás takový výrobek nemáme.
S pozdravem a přáním krásného dne,
Tým NakupDárek,
info@nakupdarek.cz
Musím se přiznat, že vůbec tomu nerozumím. V příloze posílám kompletní korespondenci - emmailovou i doporučenou poštou. Firmu považuji za velice nespolehlivou.
S pozdravem
Vlasta Bartlová
Děkujeme stranám za součinnost, stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k případu mohla vyjádřit a vysvětlit spotřebitelce svou odpověď.
Jestliže společnost se spotřebitelem uzavřela smlouvu (resp. přijala objednávku), je povinna zboží dodat.
Na dodání má společnost obecně 30denní lhůtu, jestliže do této doby zboží nedodá, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy pro její podstatné porušení (dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku).
Dobrý den, vyřešeno.
Děkujeme společnosti za vyjádření a stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.
Hodnocení:
Komentář: Vyřešeno,obdržela jsem peníze. Firma působí jako nespolehlivá. Nikomu bych jí nedoporučoval.
Vlasta Bartlová