Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#58566Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

49 minut 48 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2022, před 3 lety

Karolína Kovářová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 21.6. 2022 mi byla poslána SMS, že mi bude doručen balík. Tato zpráva přišla v 10.00. V dané SMS nebylo časové rozmezí, tak jsem tedy od dopoledne čekala doma. Nakonec okolo 12 v aplikaci sledování zásilky vyskočilo, že čas doručení je od 14.00-16.30. Čekala jsem do večera a marně. Takže z této zkušenosti si myslím, že by bylo dobré napsat tedy alespoň odhadovaný čas i přes SMS, aby člověk nemusel čekat než to vyskočí na internetu. Jenomže to není vše. Druhý den 22.6.2022 mi bylo napsáno, že se balík nepodařil doručit, přitom doma nikdo nebyl, nezvonil a k tomu ani ráno nikdo neinformoval, že by měl někdo přijet! Zásilka byla uložena na poště Ústí nad Labem 20, na které jsme dneska 23.6. v 11:10 byli a zjistili, že mají výjimečně do 11.00, přestože jsme na otvírací dobu koukali, tak jsme byli nemile překvapeni, že je zavřeno. Balík tedy stále nemám a jsem akorát naštvaná, místo toho aby mi byl balík v klidu doručen, tak musím kolem toho lítat sama.

Alespoň Vám pěkný den.

Karolína Kovářová.


Požadované řešení

Doručení balíku v den, který je zadán v SMS. Dodat do SMS čas a také napsat na internet, když se změní otevírací doba, aby tam člověk nejel zbytečně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2022 13:03, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.