Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den ,
jsem váš stálý zákazník už roky ,ale po dnešním dnu prestavam byt věrným zákazníkem a to , protože již po druhé co se mi stalo ve vaši prodejně na jižních svazích ve Zlíně , že vas personál konkrétně paní Jiřina (drobná blondýna) byla na me strašně nepříjemná až odstrkujici a když vemu v potaz to, že sni šel opět cítit silný zápach alkoholu a to i přes pokladní pult , tak se domnívám , ze to není úplně v pořádku. Díky za pochopení a doufám v nápravu ,jelikož u vas rádi nakupujeme celá rodina ,ale přístup paní Jiřiny , je neprofesionální nehledě na to , ze je nebezpečná nejen sobě , ale také zákazníkům a reklama to též není nejlepší. Díky za odpověď s pozdravem Mareš
Nechám na vás !
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.