Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.2.2022 si pojistovna prevzala od Kliniky nemoci z povolani na Bojisti dopocteni bodoveho ohodnoceni stizeni spolecenakeho uplatneni a to 1.000 bodu.Dnes je 23.6.2022 a pojistovna nekomunikuje a ani neproplaci tyto body. Opravdu nevim co mam delat je to dane zakonen,ale pojostovna Kooperativa bohuzel tyto zakony nerespektuje.
Pojistne plneni
Zadam aby bylo pojistne plneni za stizeni spolecenskeho uplatneni okamzite proplaceno
|
Tweet |
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Orgánem mimosoudního řešení sporů je v případech neživotního pojištění Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven, z.ú. U ní může spotřebitelka iniciovat mimosoudní řešení jejího problému s pojišťovnou. Více na https://www.ombudsmancap.cz/.
Rovněž je možné požadovat plnění po společnosti soudní cestou. Za tímto účelem je vhodné kontaktovat advokáta (www.dtest.cz/advokati).
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“