Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, i když jak pro koho. Každý den jezdím do práce na trase Litoměřice horní nádraží Praha-Holešovice. Za rok co s tím vlakem jezdím se ještě nikdy nestalo, že by jel na čas. A nejvict komický to je když jedu z hlavního nádraží z Prahy kde ten vlak začíná jízdu a i tady odsud má zpoždění. Takže nestíhám vlak z Lovosic do Litoměřic který jezdí každou hodinou a musím využít jiného dopravce. A jelikož mám tu vaši slavnou inkartu tak na jiného dopravce je mi k ničemu. Za dopravu neplatím málo, takže očekávám nějaké služby. Minimálně to že vlak pojede včas max pět minut zpoždění. A ne že rychlík má většinou dvacet. A ty vagony které na téhle trase jsou? Jsou ze sedmdesátých let? SEDMDESÁTÝCH!!!!! Jako vážně? V Německu to chtějí vyhodit, ale tadle Čechům to stačí. Nemá to klimatizaci a ani velký okna co by se daly otevřít, jen takovou pidi větračku. Ať si vaši pohlaváři sednou do tohohle vagónu když je venku pětatřicet stupňů ajedou s tím. Je mi upřímně líto vašich průvodčí. Protože když se vlak někde sekne na koho lidi řvou? Na ty chudáky co musí držet hubu a krok protože co říkají nikho z vaseho vedení ( co vlak vidělo naposled když jim bylo pět a měli vláček jako hračku). Pochybuju, že kdokoliv z vedení by touhle hrůzou jel!!!! Jak je možný, že na vytížený tratě se používají tyhle herky, ale vlaky kde jede jeden a půl člověka jsou fakt pěkný a klimatizovaný. Ale tady? To neeee, to je marketing level nekonečno. Jsem zvědavá jestli mi na tohle někdo odpoví a dokáže mi dát relevantní odpověď. Jeden velmi velmi nasraný uživatel Českých drah!!!!!!!!!!
Jako vážně mám já vymýšlet řešení? No to už si ze mě ale falt děláte srandu!!!!!!
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.