Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58576Komplexní záležitost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 13 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2022, před 3 lety

Anna Červenková

Znění stížnosti

Dobrý den, i když jak pro koho. Každý den jezdím do práce na trase Litoměřice horní nádraží Praha-Holešovice. Za rok co s tím vlakem jezdím se ještě nikdy nestalo, že by jel na čas. A nejvict komický to je když jedu z hlavního nádraží z Prahy kde ten vlak začíná jízdu a i tady odsud má zpoždění. Takže nestíhám vlak z Lovosic do Litoměřic který jezdí každou hodinou a musím využít jiného dopravce. A jelikož mám tu vaši slavnou inkartu tak na jiného dopravce je mi k ničemu. Za dopravu neplatím málo, takže očekávám nějaké služby. Minimálně to že vlak pojede včas max pět minut zpoždění. A ne že rychlík má většinou dvacet. A ty vagony které na téhle trase jsou? Jsou ze sedmdesátých let? SEDMDESÁTÝCH!!!!! Jako vážně? V Německu to chtějí vyhodit, ale tadle Čechům to stačí. Nemá to klimatizaci a ani velký okna co by se daly otevřít, jen takovou pidi větračku. Ať si vaši pohlaváři sednou do tohohle vagónu když je venku pětatřicet stupňů ajedou s tím. Je mi upřímně líto vašich průvodčí. Protože když se vlak někde sekne na koho lidi řvou? Na ty chudáky co musí držet hubu a krok protože co říkají nikho z vaseho vedení ( co vlak vidělo naposled když jim bylo pět a měli vláček jako hračku). Pochybuju, že kdokoliv z vedení by touhle hrůzou jel!!!! Jak je možný, že na vytížený tratě se používají tyhle herky, ale vlaky kde jede jeden a půl člověka jsou fakt pěkný a klimatizovaný. Ale tady? To neeee, to je marketing level nekonečno. Jsem zvědavá jestli mi na tohle někdo odpoví a dokáže mi dát relevantní odpověď. Jeden velmi velmi nasraný uživatel Českých drah!!!!!!!!!!


Požadované řešení

Jako vážně mám já vymýšlet řešení? No to už si ze mě ale falt děláte srandu!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2022 13:41, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.