Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.3.2022 jsem objednal produkt Elektrická ruční pilka BRENCHIE + Náhradní řetěz. Zboží jsem obdržel 11.3.2022. Produkt byl nekvalitní, nevyhovující. 18.3.2022 jsem produkt spolu s dokumentem o odstoupení od smlouvy do 14 dní vrátil dle pokynů společnosti. Česká pošta potvrdila doručení balíku. Do dnešního dne mi nebyly vráceny peníze.
Elektrická ruční pilka BRENCHIE + Náhradní řetěz
Vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitel má v popsaném případě nárok na vrácení peněz do 14 dnů poté, co prokáže, že zboží podnikateli odeslal, popř. poté, co zboží podnikatel obdržel (§ 1832 občanského zákoníku). Nedojde-li k navrácení peněz včas a podle zákona, má spotřebitel nárok navíc i na zákonné úroky z prodlení.
Bude-li podnikatel i nadále v prodlení s navrácením peněz, může spotřebitel využít tzv. předžalobní výzvu. Více o ní na https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Po zaslání e-mailu bylo potřeba vyplnit další formulář. Peníze poté byly vráceny. Děkuji.