Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem 1.12.2014 zboží u tohoto obchodu-nože sadu pod obj.č. 2014112807 za 540 Kč placeno předem z účtu.15.12.2014 mi sdělili,že zboží již nemohou dodat do vánoc-přestože zboží se v eshopu chovalo,že je skladem. Tak jsem objednávku stornovala a oni to potvrdili. Pak jsem se asi 2x pokusila emailem spojit s nimi,vyřizovala
K.P.,ta mi dala email a tel.číslo na pana V.,který nebere telefony,na emaily neodpovídá. Ten mi měl vyřídit vrácení peněz.
Obracím se tedy na Vás,jak mám dál postupovat. Nyní mi nejde ani tak o 540Kč,ale o lumpárnu,jak se někdo obohacuje na poctivých lidech.
objednávka 1x nůž s nepřilnavým povrchem a sada nožů 5ti dílná
navrácení částky za nedodané zboží
|
Tweet |
Pokud došlo k odstoupení od smlouvy, ruší se smlouva od počátku a strany si mají vrátit, co si navzájem plnily. V tomto případě jde o vrácení peněz spotřebitelce.
Nereaguje-li společnost na e-maily, doporučujeme ji písemně vyzvat k vrácení částky ve stanovené lhůtě. Výzvu je žádoucí odeslat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.