Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#5859Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2015, před 10 lety

Karin Sedláčková

Znění stížnosti

19.12.2014 jsem zakoupila v prodejně v Karlových Varech tepláky značky NIKE, hned po svátcích jsem je nepoužité byla reklamovat,na pravé nohavici byla vada švu, jeho kus chyběl, v domnění že zboží bude vyměněno za nepoškozené, reklamace byla vyřízena 16.1. - tepláky byly dle mého neodborně zašity s čímž souhlasila i prodavačka v prodejně a proto mi doporučila napsat novou reklamaci, ta byla 6.2. zamítnuta, s čímž nesouhlasím
Ve značkové prodejně jsem zakoupila zboží I. jakosti jak se domnívám, protože nikde nebylo uvedeno nic jiného a po vyřízení reklamace jsem vlastníkem zašívaných tepláků


Produkt

dámské kalhoty NIKE OBSESSED PANT č. 621719032 vel. S


Požadované řešení

výměna zboží nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 18:16, před 10 lety

Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Pokud by to nebylo možné, měla spotřebitelka právo na výměnu zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 14:32, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.