Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
19.12.2014 jsem zakoupila v prodejně v Karlových Varech tepláky značky NIKE, hned po svátcích jsem je nepoužité byla reklamovat,na pravé nohavici byla vada švu, jeho kus chyběl, v domnění že zboží bude vyměněno za nepoškozené, reklamace byla vyřízena 16.1. - tepláky byly dle mého neodborně zašity s čímž souhlasila i prodavačka v prodejně a proto mi doporučila napsat novou reklamaci, ta byla 6.2. zamítnuta, s čímž nesouhlasím
Ve značkové prodejně jsem zakoupila zboží I. jakosti jak se domnívám, protože nikde nebylo uvedeno nic jiného a po vyřízení reklamace jsem vlastníkem zašívaných tepláků
dámské kalhoty NIKE OBSESSED PANT č. 621719032 vel. S
výměna zboží nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Pokud by to nebylo možné, měla spotřebitelka právo na výměnu zboží.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.