Společnost


UNI HOBBY, a.s.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#58595Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2022, před 3 lety

Jindřich Jurajda

Znění stížnosti

Dobrý den,

v neděli 19.7.2022 jsem koupil přes E-shop unihobby nafukovací Whirlpool značky Intex, kterou jsem složil až v pondělí. Po napuštění vodou jsem spustil filtraci a ohřev, cca po 10 sec. se mi na display objevilo chybové hlášení E90. Poté jsem se držel návodu a vše znovu rozpojil a zapojil opět se stejným výsledkem, proto jsem kontaktoval servisní oddělení výrobce, kde jsme podle popisu závady zjistili že se z největší pravděpodobností jedná o vadnou řídicí jednotku. Dále jsem to řešil s oddělením E-shop unihobby, kde mi sdělili ať dovezu jen jednotku a tam to vyřešíme, načež jsem se dozvěděl, že jednotku musíme poslat na reklamaci, která bude do pár dnů vyřešena. Odstoupení od smlouvy není možné, protože se jedná o chybný výrobek, který se musí opravit. Stále čekám a čekám. E-shop nefunguje jako E-shop……


Produkt

Whirlpool PureSpa Greywood Deluxe Intex


Požadované řešení

Okamžitá výměna za nový výrobek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2022 16:04, před 3 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2022 16:11, před 3 lety

Hezký den, nevidíme zde důvod ke stížnosti. Bohužel probíhá standardní reklamační řízení o jehož výsledku bude spotřebitel informován. Děkujeme za pochopení. Za UNI HOBBY a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 10:16, před 3 lety

Spotřebitel uvedl, že stížnost byla vyřízena k jeho spokojenosti a vyzvedl si nový kus zařízení. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.