Společnost


TONER 1 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#58598Zaplacené a nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2022, před 3 lety

Jaromír Šantroch

Znění stížnosti

Dne 02.03.2022 jsem objednal inkoustové náplně do tiskány HP DeskJet GT 5820 v ceně 863,- Kč. Tuto částku jsem téhož dne zaplatil převodem z účtu. Zboží jsem do dnešního dne neobdržel. Na e-mail pan Kudrjavcev neodpovídá, telefony nebere a když náhodou jej vezme, vymluví se na to že je právě na cestě v autě, že zavolá později a už se neozve!


Produkt

Objednávka č. 172041631, inkoustové náplně do tiskárny HP DeskJet GT 5820 (Cartridge HP GT52 - M0H56AE originální -žlutá, Cartridge HP GT52 - M0H55AE originální - purpurová, Cartridge HP GT52 - M0H54AE originální - azurová a Cartridge HP GT51 - M0H57AE originální - černá).


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že jsem požadované náplně musel zakoupit jinde, proto odstupuji od objednávky a požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 16:43, před 3 lety

V uvedeném případě je možné odstoupit pro nedodání, ale také obecně do 14 dnů od převzetí zboží, neboť se jedná o smlouvu uzavřenou distančním způsobem. V takovém případě je možné podle logického a eurokonformního výkladu odstoupit i před samotným převzetím zboží.

V případě odstoupení ve 14 denní lhůtě platí, že odstoupí-li spotřebitel od smlouvy ještě před tím, než vůbec převzal zboží, má prodávající dle § 1832 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, lhůtu 14 dnů na to, aby mu vrátil peněžní prostředky. Poté se prodávající ocitá v prodlení.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v zákonné lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 16:07, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.