Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#5860Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2015, před 10 lety

MONIKA MAHĎÁKOVÁ

Znění stížnosti

PO CHŮZI ASI 50M SEŠLAPANÝ PODPATEK.NA PRODEJNĚ VE ZLÍNĚ BYLO ŘEČENO,ŽE JDE O NEOPRÁVNĚNOU REKLAMACI,MÁ V NICH VÍCE CHODIT,ABY ZÁVADA BYLA ZŘETELNĚJŠÍ.BOTY JSEM NEPŘEVZALA A PODEPSALA JSEM NESOUHLAS S VYŘÍZENÍM REKLAMACE.OBUV BYLA KOUPENA V CCC V MALENOVICÍCH.


Produkt

DĚTSKA VYCHÁZKOVÁ OBUV ART.MAGIC LADY G 14130273-Č.KOD.2220287760352


Požadované řešení

NAVRÁCENÍ PENĚZ.JDE O ZINMÍ OBUV A NOVÝ PÁR NENÍ ŘEŠENÍ,POKUD BY BYLY OPĚT ZÁVADOVÉ DCERA BY JE UŽ NEMĚLA MOŽNOST NOSIT


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 18:23, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. V rámci uplatněné nesplněné jakosti při převzetí má spotřebitel primárně nárok na výměnu zboží za nové, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Není-li možné provést výměnu, vzniká spotřebiteli právo na odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2015 16:29, před 10 lety

Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.