Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
PO CHŮZI ASI 50M SEŠLAPANÝ PODPATEK.NA PRODEJNĚ VE ZLÍNĚ BYLO ŘEČENO,ŽE JDE O NEOPRÁVNĚNOU REKLAMACI,MÁ V NICH VÍCE CHODIT,ABY ZÁVADA BYLA ZŘETELNĚJŠÍ.BOTY JSEM NEPŘEVZALA A PODEPSALA JSEM NESOUHLAS S VYŘÍZENÍM REKLAMACE.OBUV BYLA KOUPENA V CCC V MALENOVICÍCH.
DĚTSKA VYCHÁZKOVÁ OBUV ART.MAGIC LADY G 14130273-Č.KOD.2220287760352
NAVRÁCENÍ PENĚZ.JDE O ZINMÍ OBUV A NOVÝ PÁR NENÍ ŘEŠENÍ,POKUD BY BYLY OPĚT ZÁVADOVÉ DCERA BY JE UŽ NEMĚLA MOŽNOST NOSIT
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. V rámci uplatněné nesplněné jakosti při převzetí má spotřebitel primárně nárok na výměnu zboží za nové, není-li tento požadavek nepřiměřený. Například pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Není-li možné provést výměnu, vzniká spotřebiteli právo na odstoupení od kupní smlouvy.
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.