Společnost


AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58607Navrácení pojištění léčebných výloh

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2022, před 3 lety

Naďa Benešová

Znění stížnosti

Dobrý den
Měli jsme sjednané pojištění storna cesty, léčebných výloh a pojištění půjčení vozu. Po urgencich byly proplaceny náklady na cestu, ale nevrátili pojištění léčebných výloh a půjčení auta. Dle zkušeností od jiných pojišťoven mi tyto pojistky byly vždy vráceny ( neuskutečněná cesta). Axa neodpovídá na telefonáty ani maily, 90 dní sice ještě neuplynulo, přesto se mi jejich přístup nelíbí. Po osobní návštěvě v Uniqua jsem byla obeznámena, že již není AXA asistence součástí Uniquy a tedy nepomůžou. Děkuji za radu.


Produkt

Viz výše


Požadované řešení

Vrácení pojistné částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 09:40, před 3 lety

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány.

V zamítnutí pojistného plnění by mělo být jasně zdůvodněno, proč se pojištění na tento konkrétní případ nevztahuje.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 21:21, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.