Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5861Neuznaná reklamace na úkor vyjádření České pošty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2015, před 10 lety

Radek Chramosta

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 30.12. jsem od společnosti czc.cz obdržel televizor LED TV 42", LG 42LB561V, černá.
Po rozbalení vyšlo najevo, že je totálně rozbitý display, ačkoliv tato skutečnost nebyla na první pohled patrná z obalu zboží.

Ještě tentýž den 30.12.2014 jsem podal elektronickou reklamaci na toto zboží a 2.1.(svátky) jsem zboží odeslal zpět na reklamační oddělení czc.cz.
Dne 12.1 po dotazu na czc. mi bylo sděleno, že daná reklamace je předána na českou poštu, ať vydržím.

Vydržel jsem do dne 4.2. (vypršení 30denní lhůty a 30den je k smíchu) a tento den jsem opět volal na czc, kde mi bylo sděleno, že se ještě dnes vyjádří servis. Servis reklamaci zamítl z důvodu nevčasného vystavení škodního protokolu a zaslal televizor zpět.

Dne 2.2. jsem obdržel od České pošty vyjádření, že reklamace zboží podaná dne 2.1, byla uznána a náhrada byla vyplacena příjemci, při čemž mi pošta složenkou zaslala částku 170kč, jako náhradu vynaloženou za poslání balíku zpět czc. Nechápu tudíž postoj společnosti czc.cz v dané věci, po emailu, který jsem na czc zaslal společně se scanem vyjádření pošty, žádná reakce.

RE14058790, SE15000030

Jsem dlouholetým zákazníkem CZC a vždy jsem tuto firmu doporučoval, nicméně tato skutečnost mě velice znechucuje a nutí měnit názor.

Jak tento případ nyní vnímám?jako nekalé jednání společnost czc na moji osobu, kdy si nechali od CP vyplatit částku za poškozené zboží a mě reklamaci zamítli.

s pozdravem,

Radek Chramosta


Produkt

LED TV 42", LG 42LB561V, černá, cena 8 999


Požadované řešení

výměna zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2015 13:44, před 10 lety

Prodávající odpovídá dle § 2161 občanského zákoníku kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel má smluvní vztah s prodávajícím, který je zavázán plnit ve stanovené či obvyklé kvalitě. Pokud dojde v průběhu přepravy k poškození zboží, odpovídá za toto poškození prodávající, protože nesplnil povinnost dodat bezvadné zboží. V takovém případě měl spotřebitel právo na dodání nového zboží. Prodávající neprokázal, že zboží bylo dodáno bez vad (naopak ve prospěch této skutečnosti nesvědčí ani uznaná reklamace ČP).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2015 13:06, před 10 lety

Dobrý den pane Chramosto,

dnes byl proplacen dobropis. Po obdržení platby prosím o ukončení stížnosti.

Děkuji a omlouvám se za komplikace.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.2.2015 14:46, před 10 lety


Radek Chramosta

Hodnocení: