Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 30.12. jsem od společnosti czc.cz obdržel televizor LED TV 42", LG 42LB561V, černá.
Po rozbalení vyšlo najevo, že je totálně rozbitý display, ačkoliv tato skutečnost nebyla na první pohled patrná z obalu zboží.
Ještě tentýž den 30.12.2014 jsem podal elektronickou reklamaci na toto zboží a 2.1.(svátky) jsem zboží odeslal zpět na reklamační oddělení czc.cz.
Dne 12.1 po dotazu na czc. mi bylo sděleno, že daná reklamace je předána na českou poštu, ať vydržím.
Vydržel jsem do dne 4.2. (vypršení 30denní lhůty a 30den je k smíchu) a tento den jsem opět volal na czc, kde mi bylo sděleno, že se ještě dnes vyjádří servis. Servis reklamaci zamítl z důvodu nevčasného vystavení škodního protokolu a zaslal televizor zpět.
Dne 2.2. jsem obdržel od České pošty vyjádření, že reklamace zboží podaná dne 2.1, byla uznána a náhrada byla vyplacena příjemci, při čemž mi pošta složenkou zaslala částku 170kč, jako náhradu vynaloženou za poslání balíku zpět czc. Nechápu tudíž postoj společnosti czc.cz v dané věci, po emailu, který jsem na czc zaslal společně se scanem vyjádření pošty, žádná reakce.
RE14058790, SE15000030
Jsem dlouholetým zákazníkem CZC a vždy jsem tuto firmu doporučoval, nicméně tato skutečnost mě velice znechucuje a nutí měnit názor.
Jak tento případ nyní vnímám?jako nekalé jednání společnost czc na moji osobu, kdy si nechali od CP vyplatit částku za poškozené zboží a mě reklamaci zamítli.
s pozdravem,
Radek Chramosta
LED TV 42", LG 42LB561V, černá, cena 8 999
výměna zboží
|
Tweet |
Prodávající odpovídá dle § 2161 občanského zákoníku kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel má smluvní vztah s prodávajícím, který je zavázán plnit ve stanovené či obvyklé kvalitě. Pokud dojde v průběhu přepravy k poškození zboží, odpovídá za toto poškození prodávající, protože nesplnil povinnost dodat bezvadné zboží. V takovém případě měl spotřebitel právo na dodání nového zboží. Prodávající neprokázal, že zboží bylo dodáno bez vad (naopak ve prospěch této skutečnosti nesvědčí ani uznaná reklamace ČP).
Dobrý den pane Chramosto,
dnes byl proplacen dobropis. Po obdržení platby prosím o ukončení stížnosti.
Děkuji a omlouvám se za komplikace.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Hodnocení: