Společnost


GM WEB d.o.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58611Přišlo jiné zboží z clickostore.com

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2022, před 3 lety

Iveta Holíková

Znění stížnosti

Dne 21.6.2022 jsem si u této firmy objednala:

Vaše objednávka č. [CLCZ]62474 byla přijata a je nyní zpracovávána:

Dobírka (zaplatíte hotově při převzetí)

[Objednávka č. [CLCZ]62474] (21 června, 2022)
Produkt Množství Cena
Víceúčelová čisticí pěna - Foam Pro - 600ml 1+1 ZDARMA 1 439,00 Kč
Mezisoučet: 439,00 Kč
Doprava: Bezplatné doručení
Dobírka (zaplatíte hotově při převzetí): 54,00 Kč
Platební metoda: Dobírka (zaplatíte hotově při převzetí) + 54 Kč
Cena celkem: 493,00 Kč

místo toho mi přišla aktivní čistící pěna pouze na čalonění.Jsou to podvodníci a ještě vás na ceně natáhnou,protože jsem našla na internetu úplně stejný produkt pouze max do 109,-kč.


Produkt

místo víceúčelové čistící pěny - Foam Pro - 600 ml, přišly čističe K2 TAPIS na čalounění


Požadované řešení

Produkt vracet nebudu,protože poštovné by mně vyšlo dost draho,jen bych chtěla vrátit polovinu peněz z ceny zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 09:50, před 3 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 15:47, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.