Počet nahlášených stížností: | 153 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ráda využívám veřejné stížnosti na Buzzmobi, která mi, mně z neznámých důvodů, zaslala dne 24.6.2022 2 smsky. První mi sděluje, že jsem si objednala službu Buzzmobi za Game za 99,- Kč/ týden. Druhá sms mi sděluje "radostnou zprávu, že první platba ve výši 99,- Kč mi byla operátorem O2 ztržena na účet společnosti". U Operátora O2 jsem se dozvěděla, že již mnoho zákazníků si u nich telefonicky nebo na prodejnách ztěžuje na přesně tuto stejnou praktiku, kterou spol. Buzzmobi provádí jejich klientům. Bohužel je O2 zprostředkovatelem smsek a plátcem peněz z účtu klienta. Jedinou službu může operátor udělat, že na příkaz zákazníka ZABLOKUJE platby přes internet přes ssm a mms nebo i přes dárcovské sms. Ale peníze nevrací. To má vrátit Buzzmobi.Zablokovala jsem platby přes O2, o 99,- Kč žádáv principiálně společnost zpět, ale s jakým výsledkem - to zatím nevím. Nicméně připojuji se ke stížnostem ostatních zákazníků. Operátor mne informoval o tom, že jsem si vůbec nemusela nějakou službu objednávat, ale stačí, abych potvrdila na netu nějakou ikonku se souhlasem o používání coocies, a je hotovo - zde je skrytý problém s objednávkami Buzzmobi. Takže jde jednoznačně o podvod, a proti takovým společnostem a praktikám MUSÍME společně postupovat. Proto se připojuji ke stížnosti velmi, velmi ráda.
S Pozdravem Ing. Renata Nováková
Buzzmobi pro Game
Uveřejnit stížnost. Pokud možno postupovat s souladu s právními předpisy v rámci hromadné stížnosti. Žádám o informace pro postup řešení, pro další aktivní účast na řízení.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms
V požadovaném řešení uvádí spotřebitel podání hromadné žaloby. To bohužel doposud není naším právním řádem umožněno. Pokud by spotřebitel takovouto možnost uvítal, může podpořit naší iniciativu #ZaHromadnéŽaloby, která se pokouší na problém chybějící právní úpravy opakovaně upozorňovat. Více naleznete na https://www.dtest.cz/kampane/za-hromadne-zaloby/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.