Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,dne 7.6 22 jsem kontaktoval pana Doubravu ohledně zamítnutého odstoupení od smlouvy Auto diskont.Zaslal jsem mu kupní smluvu a popsal případ.Okamžitě chtěl zaslat platbu za zahajení řízení.Mama ihned zaslala 8.6.22.Odepsal 8.6.22 že s tím nejde nic dělat a vlastně lhal.Auto mam na leasing,napsal,že Essox to nedělá,že jsem podal reklamaci a ne odstoupení od smlouvy, mam odstoupení od smlouvy i leasing.To vše napsal velice rychle,aniž by si nechal potřebné dokumenty zaslat.Tedy již asi při prvním telefonátu mu šlo jen o tok,jak mě v ťíživé situaci obrat o peníze.
Faktura 8.6.22 částka 4.235,-Kč vs ***
Vrácení částky na účet odesílatele.
|
Tweet |
Jestliže nebyla služba poskytnuta ve sjednané (profesionální) kvalitě, je možné ji reklamovat. V uvedeném případě by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva, či umožnění odstoupení od smlouvy.
Z uvedeného nemůžeme určit, zda je stížnost oprávněná, či nikoliv - neznáme totiž podrobnosti ani pohled druhé strany.
Spotřebitel se v případě potřeby může obrátit na Českou advokátní komoru (kontakty zde: https://www.cak.cz/scripts/detail.php?id=153).
Subjekt je dle jeho vyjádření vázán mlčenlivostí a nemůže tak na konkrétní případ reagovat. Stížnost bude z tohoto důvodu uzavřena.
V obecné rovině však subjekt konstatoval: "...jsem advokátem s 33 letou praxí a nikdy klientovi za konzultaci, resp. vyhotovení písemného právního stanoviska, neúčtuji nic, co by klient předem výslovně neodsouhlasil."
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.