Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Rumble stories s.r.o.
Dobrý den,
dne 11.6. 2022 jsem si objednala Nano sprej na opravu laku SPREEING
Nyní jsme se ho pokoušeli použít na našem automobilu - nefunguje (a to vůbec)
ani na malé ani na větší škrábance, je to pro nás velké zklamání!
Objednávala jsem na základě Vaší reklamy, kdy po nástřiku škrábance mizely.
Jedná se o špatný spray, který jste mi poslali nebo o nepravdivou reklamu?
K výrobku chybí návod - pokud nám poradíte a spray bude účinně působit(snažili jsme se postupovat podle videa), tak si spray ponecháme, jinak žádáme o výměnu za "funkční spray", případně o vrácení peněz.
Chtěli bychom ten spray, který je ve videu nabídky - aby po nástřiku alespoň drobné škrábance zmizely...
Žádám o zpětnou odpověď a řešení situace! Pokusila jsem společnosti zaslat e-mail - bohužel toto nelze - vrací se zpět jako neodeslaný!
údaje z faktury: OBJEDNÁVKA: 3590 číslo faktury 42103318 Nano sprej na opravu laku SPREEING 371.07 Kč 21 % 449 Kč Celkem k úhradě 579 Kč (i s dopravou)
Navrácení financí, případně zaslání funkčního výrobku
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.