Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Cez distribuce nás odpojila ze dtavebnicni přípojky - demontáž elektromeru - ale nezapojili trvaly odběr který jsme měli smluvně podepsán z cez prodej.
Důvodem z Distribuce je údajně to ze jim Prodej nedal informaci k napojeni.
Výsledek 12 dni v domě bez elektřiny.
Dům je komplet na elektřinu spotřebiče, čerpadlo, bazén, žaluzie aj.
10x voláno na Prodej i Distribuci kteří navzájem přehazovali případ, ze to není jejich chyba, ale spolu nekomunikovali k vyřešení.
Zapojeni proběhne až v úterý 28.6.2022
Nevím, jak je řešitelné. V prve radě doufáme ze dojde k zapojeni. V druhé radě zkratka nerozumím jak je tohle možné.
Předpokládám, že je žalovat nebudu za to ze nemohl dítěti ohřát kaši nebo si zatáhnout žaluzie, takže nevím jaké to ma řešení.
|
Tweet |
Pokud byla dodávka elektřiny přerušena bez toho, aby k tomu měla společnost právní důvod, může spotřebitel žádat náhradu škody. Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátila na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory o splnění povinnosti ze smluv o dodávkách energií.
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.