Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#58630Nemoznost zrusenia sluzby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2022, před 3 lety

Mario Korcak

Znění stížnosti

Uz polroka sa snazim neuspesne zrusit zmluvu / sluzbu u Vodafone. Pri prechode z UPC na Vodafone, som sa prestahoval a nechal si zaviest internet od tejto spolocnosti. Slubili prevod sluzieb. No jo len zabudli, dat administratorske heslo na pristup do portalu alebo na celkove riesenie veci. Takze faktury som nedostaval, nemal som pristup. Zrusit to nemozem ani cez infolinku, pretoze zijeme v dobe kamennej. Poslali ma na pobocku ktoru som navstivil a bolo mi slubene ze to bude zrusene. Aaaa dalsie 2 faktury poslane, na infolinke mi odkazali ze nic zrusene nie je. Pretoze pokial ich oddelenie vam naspat nezavola, nic rusit nebudu. Vyborne. Ja dam vypoved, a Vodafone nato... Mozeme ta boz*t v ... . Tieto ich praktiky, su v mojich ociach smelinarske a podvodnicke. Odteraz Vodafone je pre mna firma no-go.


Požadované řešení

Zrusit zmluvu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 13:07, před 3 lety

Společnost musí umožnit výpověď smlouvy, tím spíše, pokud ji slíbila.

Podle § 430 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele - slíbil-li tedy zaměstnanec, že smlouva bude zrušena a spotřebitel již nebude muset platit další faktury, je podnikatel povinen slibu dostát.

Výpověď je možné zaslat i doporučeným dopisem do sídla společnosti.

Závěrem upozorňujeme spotřebitele, že v případě výpovědi smlouvy zpravidla běží výpovědní doba, během které je povinen za služby nadále platit a společnost je povinna mu je dodávat - závazek tedy nezaniká okamžitě. Může však dojít i k okamžitému zrušení, dohodnou-li se na tom strany.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.7.2022 06:24, před 3 lety

Dobrý den, pane Korcaku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Prostřednictvím stránek třetích stran nemůžeme řešit konkrétní požadavky zákazníků. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2022 11:16, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.9.2022 11:38, před 2 lety


Mario Korcak

Nakoniec po telefonatoch a prehadzovani ako horuceho zemiaku sa tvarili ze vsetko zrusili. Ani nie mesiac po oficialnom rozhodnuti mi znova prisla faktura na zaplatenie sluzieb. Tak znova reklamovat a malo by to byt uzavrete. Ale uz radsej nepozeram ci nahodou nehodili este nieco.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2022 08:09, před 2 lety

Dobrý den, pane Korcaku, jak jsem Vás již informovala, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktoval písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Pokud jste již podal písemnou reklamaci, vyčkejte, prosím, na vyjádření našich specialistů. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2022 15:58, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.11.2022 11:13, před 2 lety


Mario Korcak

21.11.2022 - Volam do Vodafone ohladom stale prichadzajucich SMS sprav z vyuctovanim na 0 kc. Musim ale vyzdvihnut pracu ludi na infolinke, ktori sa fakt snazia pomoct. Ale tak ci tak je to parodia co stale riesim s Vodafonom.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2022 10:31, před 2 lety

Dobrý den, pane Korcaku, je mi líto, pokud se Vám nepodařilo záležitost dořešit. Abychom se na to mohli podívat, napište nám poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Zde skutečně nemůžeme řešit záležitosti jednotlivých zákazníků. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2023 17:55, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, aby s odstupem času sdělil, jak byla jeho stížnost vyřešena, resp. zda byla vyřešena. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2023 09:05, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.