Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Zakoupili jsme v AAA Brno vůz Škoda Octavia 1.6tdi po třech týdnech(vánoce,silvestr)jsme po obdržení TP chtěli vozidlo zaregistrovat,ale nenastartovalo.Vyjádření servisu nutná výměna vstřik.čerpadla.Reklamace nebyla uznána protože jsme si prý za 235000,- koupili vrak kategorie C.Dle servisní historie(autorizovaný servis)vozidlo nemělo vážnou závadu.Oprava vyčíslena na50800,-kč.Servis vozidlo nouzově zprovoznil takže vozidlo jsme přihlásili,ale byli jsme upozorněni na nespolehlivost a v současnosti vozidlo opět nepojízdné.Návštěva servisu 1600,-kč bez odtahovky.U vozidla bylo sjednáno pojištění carlife garance.Při reklamaci nám bylo řečeno,že je možno se proti neuznání odvolat,při návštěvě a pokusu v Brně jsme byli odkázáni na centrálu do Prahy.Toto odvolání připravujeme na příští týden.
Škoda Octavia 1.6tdi r.v.2010 najeto110000km doložena servisní knížka,autorizovaný servis,příští servis po9500km,nebo 9měsíců
Reklamaci by měli uznat a zaplatit opravu(Výměna čerpadla,)
|
Tweet |
Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil, nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo o běžné opotřebení. Prodávající by měl v rámci uplatněné nesplněné jakosti při převzetí prokázat, pokud se jednalo o vůz zakoupený pro osobní potřebu, že vada nebyla na voze přítomná při převzetí, případně, že se jedná o vadu, která odpovídá běžnému opotřebení vozu.
Vážený pane Kadlo
pokud ještě případ není vyřešen jinou cestou, napište mi prosím nějaké detaily k vozu (zejména SPZ). Děkuji.
Dobrý den,jaké detaily si představujete?Zásadní informace jsou uvedeny výše.Odvolání proti neuznání reklamace jste také zamítli,takže to,že jsem zjistil,že vozidlo bylo havarované ze zadu už jsem ani neřešil.Proti motoru je to malichernost.SPZ byla 1AV9519.Přeji hezký den.Kadla
Děkuji, potřeboval jsem třeba právě SPZ, pouhé označení modelu vozu a roku výroby mi k ničemu nebylo. Podívám se na to, děkuji.
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a o její případné uzavření.
S ohledem na slutečnost,že vozidlo jsme zakoupili kvůli ježdění nikoliv abychom zvýšili obrat značkových servisů, předali jsme spor právnímu zastoupení.Vzhledem k dosavadnímu jednání a neochotě společnosti řešit spor jinak než zdůrazňováním toho,že postupují správně, když reklamaci zamítají,vychází soudní rozhodnutí jako jediný možný výsledek.
Dobrý den, to nás mrzí, přesto máme nadále za to, že jde o vadu, která vychází z předchozího užívání a která v době prodeje nebyla.
Jelikož se v rámci mimosoudního řešení sporu nepodařilo dosáhnout dohody a spotřebitel se obrátil na advokáta, stížnost uzavíráme.
Hodnocení: