Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#5864Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2015, před 10 lety

Miloslav Kadla

Znění stížnosti

Zakoupili jsme v AAA Brno vůz Škoda Octavia 1.6tdi po třech týdnech(vánoce,silvestr)jsme po obdržení TP chtěli vozidlo zaregistrovat,ale nenastartovalo.Vyjádření servisu nutná výměna vstřik.čerpadla.Reklamace nebyla uznána protože jsme si prý za 235000,- koupili vrak kategorie C.Dle servisní historie(autorizovaný servis)vozidlo nemělo vážnou závadu.Oprava vyčíslena na50800,-kč.Servis vozidlo nouzově zprovoznil takže vozidlo jsme přihlásili,ale byli jsme upozorněni na nespolehlivost a v současnosti vozidlo opět nepojízdné.Návštěva servisu 1600,-kč bez odtahovky.U vozidla bylo sjednáno pojištění carlife garance.Při reklamaci nám bylo řečeno,že je možno se proti neuznání odvolat,při návštěvě a pokusu v Brně jsme byli odkázáni na centrálu do Prahy.Toto odvolání připravujeme na příští týden.


Produkt

Škoda Octavia 1.6tdi r.v.2010 najeto110000km doložena servisní knížka,autorizovaný servis,příští servis po9500km,nebo 9měsíců


Požadované řešení

Reklamaci by měli uznat a zaplatit opravu(Výměna čerpadla,)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2015 09:53, před 10 lety

Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil, nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo o běžné opotřebení. Prodávající by měl v rámci uplatněné nesplněné jakosti při převzetí prokázat, pokud se jednalo o vůz zakoupený pro osobní potřebu, že vada nebyla na voze přítomná při převzetí, případně, že se jedná o vadu, která odpovídá běžnému opotřebení vozu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2015 14:45, před 10 lety

Vážený pane Kadlo
pokud ještě případ není vyřešen jinou cestou, napište mi prosím nějaké detaily k vozu (zejména SPZ). Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.4.2015 18:06, před 10 lety


Miloslav Kadla

Dobrý den,jaké detaily si představujete?Zásadní informace jsou uvedeny výše.Odvolání proti neuznání reklamace jste také zamítli,takže to,že jsem zjistil,že vozidlo bylo havarované ze zadu už jsem ani neřešil.Proti motoru je to malichernost.SPZ byla 1AV9519.Přeji hezký den.Kadla

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2015 18:30, před 10 lety

Děkuji, potřeboval jsem třeba právě SPZ, pouhé označení modelu vozu a roku výroby mi k ničemu nebylo. Podívám se na to, děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 13:19, před 10 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a o její případné uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.5.2015 21:09, před 10 lety


Miloslav Kadla

S ohledem na slutečnost,že vozidlo jsme zakoupili kvůli ježdění nikoliv abychom zvýšili obrat značkových servisů, předali jsme spor právnímu zastoupení.Vzhledem k dosavadnímu jednání a neochotě společnosti řešit spor jinak než zdůrazňováním toho,že postupují správně, když reklamaci zamítají,vychází soudní rozhodnutí jako jediný možný výsledek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2015 08:30, před 10 lety

Dobrý den, to nás mrzí, přesto máme nadále za to, že jde o vadu, která vychází z předchozího užívání a která v době prodeje nebyla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2015 18:32, před 10 lety

Jelikož se v rámci mimosoudního řešení sporu nepodařilo dosáhnout dohody a spotřebitel se obrátil na advokáta, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.5.2015 18:33, před 10 lety


Miloslav Kadla

Hodnocení: