Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58640Zrušení vlaku, bez dostatečné náhradní dopravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 minut 25 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2022, před 3 lety

Markéta Čížková

Znění stížnosti

V Kutné Hoře úplně zrušené spoje do Prahy. Žádné informace od zaměstnanců. Náhradní dopravu činil jeden vagon do kterého se všichni cestující nevešli a přijel až po 90 minutách nahradní spoj do Kolína. Z kterého byly stejně tak všechny spoje do Prahy zrušené,ale nikdo o tom nebyl informován. Nikdo ze zaměstnanců nebyl schopen poskytnout informace o náhradním vlaku či autobusu. Ani po aktivním zeptání se. Nakonec jsme našli náhradní vlak a do Prahy se o 3 hodiny později dostali. S tím, že jsme si nevědomky sedli do 1. Třídy, která není pořádně označená.


Produkt

Kutná Hora hlavní nádraží, Kolín hlavní nádraží


Požadované řešení

Požadovala bych slušné informováni cestujících o změnách na trase. Cedule ukazovaly jen zpoždění, ne zrušení spoje. Informovat by se mělo rozhlasem a prosím srozumitelně. Rozhlasu nebylo rozumět a nahlásil jen, že vlak nejede. Proto by měly být nabídnouty i náhradní spoje. Uvítala bych označení první třídy.
Cestujícím by měly být vráceny peníze za jízdenky. A první třída by měla být zřetelně označená už zvenku vozu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2022 13:54, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.