Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den
Dne 24,6,2022 ve 20:50 hodin , bylo v Brno-Zvonařka oznámeno cestujícím panem řidičem linkového autobusu FlixBus N866,že jízda zde končí.Mél pokračovat ve směru SVK..Cestujíci byli z autobusu vyhození a ridič odjel..Bez imformacií pro cestujíci ze strany provozovatele jsme se bohužel o důvodu zrušení spoje nedozvěděli nic!Moje matka (64 let,bydliště Handlová SVK),zůstala na autobusovém nádraží sama a bez pomoci,nahradniho spoje atd..Domů se dostala až druhý den ve dvě hodiny odpoledne.
Dnes 27,6,2022 od rána 09:00, se snažím kontaktovat společnost FlixBus,ale bohužel..Asi tam nikdo nepracuje..Na e-mail nikdo neodpovida,zákaznický servis absolutne nikdo nezvedá a další telefonní čísla jsou vypnutá!!!Takovy přístup od firmy,která si zakládá na spokejosti zákazníka bych nečekala..
Vrácení peněz za dva cestovní lístky a omluva
|
Tweet |
Jestliže služba nebyla provedena ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. Společnost má povinnost reklamace vyřizovat, avšak na vyřízení reklamace je obecně 30denní lhůta.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Pokud byla porušením smluvních povinností přepravce způsobena škoda (např. náklady spojené s obstaráním náhradní dopravy), kterou nelze vymáhat uplatněním práva z vadného plnění (reklamace), lze ji vymáhat z titulu náhrady škody (§ 2913 občanského zákoníku).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.