Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58646Automatické strhnuté platby za služby PAIDWINGS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2022, před 2 lety

Martin Fligr

Znění stížnosti

Dnes jsem dostal dopis,že dlužím za poskytnuté služby k placenému členství online komunitě sexschuzka.com 1.169.93Kč(47,63EUR).Už před časem jsem zjistil strhnuté podivné částky a požádal jsem o novou platební kartu.Služby PAIDWINGS nevyužívám ani nepoužívám.


Požadované řešení

návrh řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2022 15:47, před 2 lety

Spotřebiteli doporučujeme, aby smlouvu vypověděl. Pokud spotřebitel nezná svoje údaje, které uvedl při registraci, doporučujeme, aby do výpovědi uvedl informace o provedené bankovní transakci (stržená částka, datum úhrady, případně další identifikační údaje uvedené v informacích o transakci). Výpověď je následně zapotřebí zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii. Výpověď by měl spotřebitel zaslat i prostřednictvím e-mailu na adresu support@datingcustomercare.com. Z preventivních důvodů by bylo rovněž možné zablokovat svou platební kartu, která slouží k úhradě placeného členství (samotná blokace karty bez odeslání výpovědi však smlouvu neukončuje).

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 16:10, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.