Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#58649Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2022, před 3 lety

Marie Peluňková

Znění stížnosti

Opět špatná zkušenost s nedodáním zboží. Poště se pokud možno vyhýbám právě z tohoto důvodu. Pokud není zboží pojištěno nebo posláno dodatečně, za co se zase platí peníze navíc je velice malá pravděpodobnost, že zboží dojde. Dříve jsem zkusila poslat balíček v hodnotě 2000 Kč normálně, samozřejmě, že nedošel, přes jakoukoli jinou společnost vždy dorazil. Domoci se není možné pokud není sledovací číslo. Po této zkušenosti jsem se poště vyhýbala obloukem a po letech jsem zkusila jí dát šanci, že se něco zlepšilo. Nyní jsem 17. 6. 2022, posílala obyčejný balíček v hodnotě 300 Kč, v podstatě v něm nebylo nic zajímavého na to, aby to někdo kradl a stejně nedorazil, doufám, že si někdo pochutnal na pár sáčcích se vzorečky a rukavice z minulého balíčku posloužily v zimě dobře. Takže opět má negativní zkušenost s posíláním a to ještě nezmiňuji nespokojenost s doručením balíku z eshopu, když jsem změnila adresu. Prostě děs a bída stále.


Produkt

vzorečky Global


Požadované řešení

Ideálně kompenzace a vyřešení ve firmě, kam se tyto věci ztrácejí (nejspíše si je někdo bere domu).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2022 12:31, před 3 lety

Reklamovat dodání zásilky, což je ztráta nebo i chybné dodání, lze na kterékoliv poště v ČR, a to na základě předložení podacího lístku. Odesílatel nebo adresát mohou reklamovat dodání zásilky u vnitrostátních zásilek do jednoho roku od podání, u mezinárodních zásilek do 6 měsíců po podání. Reklamovat ztrátu zásilky může kdokoliv, tedy adresát i odesílatel, ale o výsledku reklamace je vždy informován odesílatel zásilky. Lhůta na vyřízení vnitrostátní reklamace je 15 dnů od přijetí, u mezinárodních zásilek až dva měsíce po přijetí reklamace.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.