Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5865Neuznávané reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2015, před 10 lety

tomas t

Znění stížnosti

tablet v záruční době okamžitě po zakoupení se vypíná a nejde opět spustit
při reklamaci prodejce potvrdí závadu a pošle do servisu
ze servisu se vrátí tablet funkční s tím že se závada neprojevila a jde o neoprávněnou reklamaci
po několika dnech se tablet znovu porouchá a tak pořád dokola
co mám dělat? utratil jsem 5000 za tablet + 1000 za příslušenství za věc která se rozbíjí a není na ní spoleh, 2x se posílá tablet do německa kde se nic nezjistí a já jsem 2x na měsíc bez tabletu a musím pořizovat jiný, zboží kůli komunikačnímu šumu jezdí zbytečně semtam a vidina řešení dle vyjádření czc přes reklamačního telefonistu pouze ve znaleckém posudku a soudním řízení za 10titisíce a několikaměsíční tahanici


Produkt

lenovo S8-50f


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy a náhrada všech ušlých nákladů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2015 10:53, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel uvádí, že se problém začal projevovat v krátkém časovém intervalu od koupě, předpokládáme, že se vada projevila a zároveň byla vytknuta v prvních šesti měsících od převzetí zboží. V takovém případě by nemělo jako potvrzení ze servisu stačit vyjádření o tom, že se vada neprojevila, pokud je přijímajícím pracovníkem její výskyt potvrzen. Prodejce se odpovědnosti za nesplněnou jakost může zprostit pouze prokázáním opaku, tj. prokázáním skutečnosti, že vada na zboží nebyla při převzetí.

Předpokládáme, že společnost dle čísla reklamace pozná, o jaký případ se jedná. Číslo reklamace je re14046701. Pokud by to nebylo možné a spotřebitel by nedoplnil údaje požadované společností, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.3.2015 03:13, před 10 lety


tomas t

z vašeho vyjádření jsem nepochopil jaký další postup mám udělat?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2015 09:53, před 10 lety

Dobrý den,

prosíme o znalecký posudek.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.3.2015 19:06, před 10 lety


tomas t

Zdravím,
znalecký posudek není potřeba, tablet očividně nefunguje na to není potřeba buhvíjaký znalec, vidím to já, viděli to známí, viděl to i váš prodavač.
Pokud máte pocit že tablet kterému nesvíti display je funkční i pokud je dobrý pouze jako prkénko ke krájení zeleniny pak, vám udělám príma reklamu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2015 17:54, před 10 lety

Z informací, které jsou nám dostupné, stále nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. V takovém případě by se v odůvodnění zamítnutí reklamace měl zabývat skutečností proč tablet není funkční a prokázat, že se nejedná o vadu, která byla na zboží při převzetí. Poté uplynutí této lhůty se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek, který se bude právě zabývat existencí a povahou vady a spotřebitel bude mít v posudku potvrzený stav tabletu v době uplatnění reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.3.2015 08:23, před 10 lety

Dobrý den,

nahrajte mi prosím někam na web video závady.

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2015 21:48, před 10 lety


tomas t

Nevím jak ani na který web video nahrát, nicméně stejně by jste z něj nebyl moudřejší, viděl by jste pouze vypnutý tablet jenž nejde zapnout je v nabíječce a nefunguje ani reboot / restart, stejně jako to viděl a potvrdil váš prodavač. Ale video se bude točit, mám již pravděpodrobně i soudního znalce. Vše bude podrobně vysvětleno v pořadu černé ovce na české televizi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 14:56, před 10 lety

Společnosti dáváme prostor k reakci. Nebude-li této možnosti využito, stížnost po 10 dnech uzavřeme s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2015 15:02, před 10 lety

Dobrý den,

video stačí nahrát na kterýkoliv web, který to umožňuje.

Pokud máte již soudního znalce, podejte poté novou reklamaci i s posudkem na kterékoliv pobočce.

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 09:19, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.6.2015 16:22, před 10 lety


tomas t

Prodejce nechce stížnost řešit. Připravuje se reportáž o psychologických taktikách velkoprodejců vůči zákazníkům.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 12:13, před 9 lety

Je zjevné, že se stranám nepodařilo v rámci služby VašeStížnosti.cz dosáhnout dohody. Společnost již zřejmě nemá zájem nadále se k případu vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že tato služba je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.