Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
tablet v záruční době okamžitě po zakoupení se vypíná a nejde opět spustit
při reklamaci prodejce potvrdí závadu a pošle do servisu
ze servisu se vrátí tablet funkční s tím že se závada neprojevila a jde o neoprávněnou reklamaci
po několika dnech se tablet znovu porouchá a tak pořád dokola
co mám dělat? utratil jsem 5000 za tablet + 1000 za příslušenství za věc která se rozbíjí a není na ní spoleh, 2x se posílá tablet do německa kde se nic nezjistí a já jsem 2x na měsíc bez tabletu a musím pořizovat jiný, zboží kůli komunikačnímu šumu jezdí zbytečně semtam a vidina řešení dle vyjádření czc přes reklamačního telefonistu pouze ve znaleckém posudku a soudním řízení za 10titisíce a několikaměsíční tahanici
lenovo S8-50f
odstoupení od smlouvy a náhrada všech ušlých nákladů
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že spotřebitel uvádí, že se problém začal projevovat v krátkém časovém intervalu od koupě, předpokládáme, že se vada projevila a zároveň byla vytknuta v prvních šesti měsících od převzetí zboží. V takovém případě by nemělo jako potvrzení ze servisu stačit vyjádření o tom, že se vada neprojevila, pokud je přijímajícím pracovníkem její výskyt potvrzen. Prodejce se odpovědnosti za nesplněnou jakost může zprostit pouze prokázáním opaku, tj. prokázáním skutečnosti, že vada na zboží nebyla při převzetí.
Předpokládáme, že společnost dle čísla reklamace pozná, o jaký případ se jedná. Číslo reklamace je re14046701. Pokud by to nebylo možné a spotřebitel by nedoplnil údaje požadované společností, bude stížnost uzavřena.
z vašeho vyjádření jsem nepochopil jaký další postup mám udělat?
Dobrý den,
prosíme o znalecký posudek.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Zdravím,
znalecký posudek není potřeba, tablet očividně nefunguje na to není potřeba buhvíjaký znalec, vidím to já, viděli to známí, viděl to i váš prodavač.
Pokud máte pocit že tablet kterému nesvíti display je funkční i pokud je dobrý pouze jako prkénko ke krájení zeleniny pak, vám udělám príma reklamu.
Z informací, které jsou nám dostupné, stále nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. V takovém případě by se v odůvodnění zamítnutí reklamace měl zabývat skutečností proč tablet není funkční a prokázat, že se nejedná o vadu, která byla na zboží při převzetí. Poté uplynutí této lhůty se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek, který se bude právě zabývat existencí a povahou vady a spotřebitel bude mít v posudku potvrzený stav tabletu v době uplatnění reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy a na úhradu znalečného.
Dobrý den,
nahrajte mi prosím někam na web video závady.
Děkuji.
Lukáš Boček
Nevím jak ani na který web video nahrát, nicméně stejně by jste z něj nebyl moudřejší, viděl by jste pouze vypnutý tablet jenž nejde zapnout je v nabíječce a nefunguje ani reboot / restart, stejně jako to viděl a potvrdil váš prodavač. Ale video se bude točit, mám již pravděpodrobně i soudního znalce. Vše bude podrobně vysvětleno v pořadu černé ovce na české televizi.
Společnosti dáváme prostor k reakci. Nebude-li této možnosti využito, stížnost po 10 dnech uzavřeme s nedosažením dohody.
Dobrý den,
video stačí nahrát na kterýkoliv web, který to umožňuje.
Pokud máte již soudního znalce, podejte poté novou reklamaci i s posudkem na kterékoliv pobočce.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Prodejce nechce stížnost řešit. Připravuje se reportáž o psychologických taktikách velkoprodejců vůči zákazníkům.
Je zjevné, že se stranám nepodařilo v rámci služby VašeStížnosti.cz dosáhnout dohody. Společnost již zřejmě nemá zájem nadále se k případu vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že tato služba je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.