Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 15.6.22 bus 300 z Veleslavína,bylo velké horko odpoledne, měl zamčené okna a z ventilátoru šel teplý vzduch. Na dotaz,proč nejde klima ,že lidi omdlévají, řidič odvětil,že nefunguje. Od té doby nefunguje na Kladno v každém buse c.300 klimatizace. Jak to,že v Praze jezdí klimatizované busy i tramvaje a na Kladno ne. To platíme a málo za přepravu přeplněnými autobusy? Děkuji za odpověď.
Ve 30 stupňových vedrech venku by měly autobusy používat klimatizaci!
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci dle smluvních přepravních podmínek společnosti. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.