Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58650Porouchané klimatizace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2022, před 3 lety

Hana Motkova

Znění stížnosti

Dne 15.6.22 bus 300 z Veleslavína,bylo velké horko odpoledne, měl zamčené okna a z ventilátoru šel teplý vzduch. Na dotaz,proč nejde klima ,že lidi omdlévají, řidič odvětil,že nefunguje. Od té doby nefunguje na Kladno v každém buse c.300 klimatizace. Jak to,že v Praze jezdí klimatizované busy i tramvaje a na Kladno ne. To platíme a málo za přepravu přeplněnými autobusy? Děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Ve 30 stupňových vedrech venku by měly autobusy používat klimatizaci!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2022 12:25, před 3 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci dle smluvních přepravních podmínek společnosti. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 16:42, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.