Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den,
Do Rumunska jsem cestovala Flixbusem 18.6.2022 a vše bylo v pořádku.
Včera 26.6.2022 jsem se vrátila z Rumunska také Flixbusem, ale autobus byl rozbitý ( Identifikační číslo autobusu "B 23 DNV"). Podmínky cestování byly velmi nízké kvality:
1. Klimatizace byla rozbitá, bylo uvnitř autobusu velké horko, autobus byl plně obsazen (když jsem se na tuto situaci zeptala řidičů, ob řekl že se klimatizace poškodila ráno hned pred odjezdu, den předtím fungovala dobře),
2. Toaleta byla částečně funkční; nebyla tam žádná voda a mýdlo pro minimální hygienu.Když jsem se řidiče zeptala proč na nějaké čerpací stanici nenaplnili nádrž na záchodě vodou, můj dotaz ignoroval a raději mluvil s jiným klientem.
3. Autobusem se šířil zápach z toalety
4. Autobus byl od odjezdu špinavý (na podlaze byly kusy jídla atd.).
5. Wi-Fi byla dostupná pouze na omezené šířce pásma 150 MB/zařízení a nebyla dostupná ve všech tranzitních zemích... (ne v Rumunsku a Maďarsku)
Flixbus inzeruje, že nabízí nejvyšší možný standard https://www.flixbus.cz/servis/servis-v-autobuse a výše uvedené podmínky zdaleka nejsou „nejvyšším standardem“. Bylo mnoho nespokojených zákazníků a doufejme, že také udělají reklamaci.
Zde také jsou práva cestujícího https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich.
Dekuji,
Žádám o finanční kompenzaci za tento nepořádek.
|
Tweet |
Jestliže služba nebyla provedena ve sjednané kvalitě je možné ji reklamovat. Společnost má povinnost reklamace vyřizovat. Na vyřízení reklamace je stanovena obecně 30denní lhůta.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.