Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58656Stížnost na delegátku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2022, před 3 lety

František Věncek

Znění stížnosti

V termínu 11.6.-20.6. jsme byli na dovolené s vaší cestovní kanceláří na Djerba, v hotelu Seabel Aladin. Číslo zájezdu 02090291. Během dovolené se mi stal úraz na pláži, kde jsem upadla. Odvedli mě do hotelu, kde mi poskytl první pomoc zdravotní bratr. Ten usoudil, že má zranění jsou vážná a poslal mě do nemocnice. Tam mě odvezl manžel taxíkem. V nemocnici mi udělali veškerá vyšetření a rozhodli se mi operovat zlomenou ruku. Manžel mluví plynně německy a částečně anglicky. Přesto bylo dorozumívání obtížné. Během mé operace jel manžel zpět na hotel pro věci. Tam se setkal s delegátkou, která mu pomohla vyplnit úrazový formulář pro zdravotní pojišťovnu. To bylo vše co pro nás udělala. Manžel se vrátil do nemocnice, kde ho nechali se mnou na pokoji. V pátek dopoledne se manžel pokoušel několikrát dovolat delegátce, aby zařídila moje propuštění, ale ona mu nezvedala telefon. Nakonec mu došel kredit. Mezitím děti v Čechách volali na info linku Blue Stylu, aby tam oni delegátku sehnali. To trvalo celé dopoledne. Potom dceři z této linky volali, že delegátka se s manželem pokusila spojit, ale on je nedostupný. Tím to pro ni skončilo a dál se nestarala. Dcera manželovi dobila kredit a opět zavolala na vaši info linku, aby mohli delegátce oznámit, že už je manžel dostupný !!! Až v této chvíli zavolala delegátka do nemocnice, kde se domluvila s lékařem aby mě propustili. Potom už jsme ji zase vůbec neviděli, třeba, aby zjistila, jak se nám vede nebo jestli nepotřebujeme s něčím pomoci. Problémy jsme měli ještě na letišti, kde mě nechtěli pustit do letadla, protože jsem neměla certifikát, abych mohla do "přetlakové komory" po operaci. Na letišti byla cizí delegátka, která nám pomohla. Zavolala do nemocnice a zařídila potřebné dokumenty poslat na email. Je nám 82 let, cestujeme často, ale takovýto přístup jsme nikdy nezažili.


Požadované řešení

I přes tento nepříjemný zážitek bychom rádi ještě jeli s vaší cestovní kanceláří na dovolenou. Pokud shledáte naši stížnost za oprávněnou, rádi bychom dostali jako kompenzaci slevu na nějaký další zájezd.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2022 09:57, před 3 lety

Pořadatel zájezdu, tedy cestovní kancelář, má dle § 2541 povinnost poskytnout zákazníkovi v určitých situacích tzv. pomoc v nesnázích.

Ocitne-li se po zahájení zájezdu zákazník v nesnázích nebo v situaci podle § 2539 odst. 2, poskytne mu pořadatel neprodleně pomoc, zejména tím, že mu sdělí údaje o zdravotních službách, místních úřadech a konzulární pomoci, je nápomocen se zprostředkováním komunikace na dálku a pomůže najít náhradní cestovní řešení.

Zavinil-li si zákazník nesnáze sám, může pořadatel za svou pomoc požadovat přiměřenou náhradu skutečně vynaložených nákladů.

Spotřebitel má možnost v případě nevyřešení sporu přímo s cestovní kanceláří obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 21:47, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.