Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58658Přístup personálu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2022, před 3 lety

Richard Pavlica

Znění stížnosti

Po celodenním jednání v Praze se vracím posledním spojem zpět do Olomouce. Po dlouhé době volím Regiojet a doufám, že si cestou zpět odpočinu. Nezačíná to dobře. Původně avizované zpoždění 10 min. utěšeně narůstá a personál na prodejním místě nemá tušení proč a kolik zpoždění nakonec bude. Poslední vlak Českých drah na Moravu jede za 10 min. Skvěla situace. A trochu zvláštní na to, že jsem v Praze, vlak vyjíždí z Prahy a personál není schopen poskytnou relevantní informace. Nakonec ale přeci jen po 40 min. vyjedeme. Na odpočine to ale v posledním voze moc nevypadá (při nákupu na netu jsem moc neřešil, kde budu sedět a možnost volby jsem si nějak nevšiml), protože to na místě, kde sedím, vypadá na party. Nemám nic proti, žij a nechej žít. Zvedám se a jdu se zeptat, na možnost změny místa k sezení. Steward ve voze 2 mne odbývá s tím, že nemá čas a ať si jdu sednout, kde jsem seděl, že přijde. To není úplně lákavá nabídka. Tak nabízím, že si sednu na volné sedadlo (vůz je poloprázdný) a počkám. Jsem však vyveden z omylu, že pokud nemám dané místo zaplaceno, tak tam sedět nemohu. OK, raději budu stát, než se dobrovolně účastnit bodré zábavy. Čekám tedy u záchodů. Na několik urgencí jsem odbyt s tím, že nemá čas (roznáší vodu - proč ne, kdybych po celém dnu nestál, tak mi to nevadí), tak jsme u Kolína a jsem zvědav, kdy si sednu. Pikantní na tom je, že se vracím z jednání na ministerstvu dopravy, kde jsem měl možnost se pozdravit s p. ministrem Kupkou, který nás přišel na jednání s Airbusem podpořit a velmi si toho vážím, neboť za posledních 10 let, kdy se těchto jednání účastním, tak je to první ministr dopravy, který se k takové podpoře českého průmyslu odhodlal. Výjimečně nejedu autem, nebudu přeci podporovat Rusko nákupem PHM a navíc jedu do centra. Ani tak nevadí, že nemáme měsíční jízdenku za 9€ jako Němci, možná by stačil vstřícnější personál a lepší informovanost zákazníka. Jediné, co může být určitou "útěchou", že ranní vlak Českých drah měl nakonec také 40 min. zpoždění, jednání jsem tak stihl jen tak, tak.


Produkt

Služba zákazníkovi (od slova sloužit)


Požadované řešení

Budu optimista: Proškolení personálu?
Ve své fy bych se ovšem s tokovým člověkem velmi rychle rozloučil.
Každopádně neuškodí tento příběh zveřejnit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2022 09:10, před 3 lety

Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné, aby spotřebitel nejdříve uplatnil reklamaci přímo u dopravce (kontaktní informace je možné vyhledat na webové adrese https://www.regiojet.cz/servis/vase-podnety/index.html). Dále lze společnost kontaktovat například doporučeným dopisem na adresu STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.

Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 16:14, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.