Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den mám stížnost na vlaky od společnosti Arriva. Tyto vlaky mě budívají v brzkých ranních hodinách, i přesto že mívám přes noc špunty v uších. Tyto vlaky jsou pro mě doslova určité zlo.
Bydlím blízko vlakového nádraží ve Vsetíně, navíc mám určité zdravotní problémy, mj. to že jsem citlivý na hluk a tyto vlaky bohužel přes den často houkají, což mi není zrovna nějak moc příjemné (některé z nich mají nadměrně silné houkačky), ale dá se to ještě vydržet. Horší je pro mě to že mě tyto vlaky budí v brzkých ranních hodinách.
Když ještě tyto vlaky u nás na Vsetíně nejezdívaly, tak mě v noci žádné vlaky nebudívaly. Teď se to bohužel změnilo.
Já jsem si několikrát na tyto vlaky stěžoval u společnosti Arriva a oni mi odepsali že strojvedoucí těchto vlaků plní své povinnosti a houkají z bezpečnostních důvodů. A já jsem jim pak odepsal aby to jejich houkání omezili alespoň v těch nočních hodinách a pokud je to houkání v nočních hodinách opravdu nezbytně nutné, tak aby používali přes noc nějaké slabší houkačky. A oni mi odepsali že jejich houkačky jsou v souladu s určitými normami a že je nehodlají vyměňovat. Mně to jejich houkání v brzkých ranních hodinách přijde takové neadekvátní a narušuje mně to spánek.
Byli byste prosím Vás tak laskaví a domluvili byste té společnosti Arriva aby to houkání v těch brzkých hodinách nějak pokud možno výrazně omezili?
Mockrát děkuji
Martin ze Vsetína
Domluvit společnosti Arriva, aby domluvili strojvedoucím Arriva vlaků ve Vsetíně, aby oni nějak omezili houkání vlaků v brzkých ranních hodinách.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.