Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58659Arriva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 10 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2022, před 3 lety

Martin Zbranek

Znění stížnosti

Dobrý den mám stížnost na vlaky od společnosti Arriva. Tyto vlaky mě budívají v brzkých ranních hodinách, i přesto že mívám přes noc špunty v uších. Tyto vlaky jsou pro mě doslova určité zlo.
Bydlím blízko vlakového nádraží ve Vsetíně, navíc mám určité zdravotní problémy, mj. to že jsem citlivý na hluk a tyto vlaky bohužel přes den často houkají, což mi není zrovna nějak moc příjemné (některé z nich mají nadměrně silné houkačky), ale dá se to ještě vydržet. Horší je pro mě to že mě tyto vlaky budí v brzkých ranních hodinách.
Když ještě tyto vlaky u nás na Vsetíně nejezdívaly, tak mě v noci žádné vlaky nebudívaly. Teď se to bohužel změnilo.
Já jsem si několikrát na tyto vlaky stěžoval u společnosti Arriva a oni mi odepsali že strojvedoucí těchto vlaků plní své povinnosti a houkají z bezpečnostních důvodů. A já jsem jim pak odepsal aby to jejich houkání omezili alespoň v těch nočních hodinách a pokud je to houkání v nočních hodinách opravdu nezbytně nutné, tak aby používali přes noc nějaké slabší houkačky. A oni mi odepsali že jejich houkačky jsou v souladu s určitými normami a že je nehodlají vyměňovat. Mně to jejich houkání v brzkých ranních hodinách přijde takové neadekvátní a narušuje mně to spánek.
Byli byste prosím Vás tak laskaví a domluvili byste té společnosti Arriva aby to houkání v těch brzkých hodinách nějak pokud možno výrazně omezili?
Mockrát děkuji
Martin ze Vsetína


Požadované řešení

Domluvit společnosti Arriva, aby domluvili strojvedoucím Arriva vlaků ve Vsetíně, aby oni nějak omezili houkání vlaků v brzkých ranních hodinách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2022 08:04, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.