Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5866Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2015, před 10 lety

Michal Valík

Znění stížnosti

Koupil jsem v 10/2014 tablet Asus za 2.700 Kč na vánoce pro manželku.Používáno od přelomu roku.Po 3 týdnech odešel displej.
Reklamace uplatněna,dnes info od Alzy,že nelze uznat záruku,nabízí pozáruční opravu za 2900?!
Reklamace zamítnuta v servisu údajně z důvodu poškozené jakési záruční nálepky!!!! a zjištěn poškozený konektor.Ani netuším,co ta nálepka je a kde je.Při přebrání do reklamace prodavač nic o nálepce neříkal.Mám pocit,že se jedná o účelové jednání a že zřejmě došlo k poškození nálepky v Alze či v servisu??? S tabletem se nijak nemanipulovalo,ani jsme nic neloupali.


Produkt

Asus Memo Pad HD7 ME173X, ser.č. E7OKCY245472


Požadované řešení

výměna ,vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 10:12, před 10 lety

Ujednají-li strany ještě předtím, než kupující může uplatnit právo z vady věci, že se jeho práva omezí nebo že zanikají, nepřihlíží se k tomu. Prodávající se nemůže zbavit odpovědnosti za vady pouhým poukázáním na poškozenou nálepku. Pouhým otevřením přístroje by spotřebitel neměl přijít o záruku. Jde o to, že společnosti obecně presumují, že jde o neoprávněný zásah, který vyvolal vadu nebo zhoršil její následky.

Společnost je ale v rámci reklamace povinná zabývat se povahou a existencí vady a k té se vyjádřit. Pokud je zboží vadné, vzniká společnosti odpovědnost z vadného plnění. Dle ustanovení § 2161 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Spotřebiteli doporučujeme trvat na posouzení vytýkané vady. Reklamace může být zamítnuta z důvodu mechanického poškození, pokud bude zjištěno, že mechanické poškození je příčinnou vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2015 16:49, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.