Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Vážení panové,
dne 24.6. 2022 jsem se večer vracela domů a přijela na zastávku Fugnerova cca 22,30. Na zastávce stály 3 autobusy připravené k odjezdu, mezi nimi i náš, 26, třetí v pořadí.
Známí bez potíží nasedli do autobu 16, chvíli ještě čekal.
Já jsem šlak našemu č. 26, měl zavřené dveře a řidič se na mne díval přes sklo, zcela nepochybně mne viděl a také mne zná.
Je to bývalý nebo i někdy současný revizor.
Myslela jsem tedy, že přijede na zstávku a řádně otevře a tak jsem se vrátila. odjela 16, 22. a pozor , 26 projela bez zastavení z 3 místa v v řadě Řidič se potěšeně usmál a já čekala další půl hodiny.
Vážení panové, tento pán to dělá stále.Bu´d nechá lidi vystupovat výskokem nebo běžně jezdí od PLazy o 3 minuty dříve, takže těm lidem ujede.Není však jediný.
Upřímně řečeno, to co tedd´ jezdí na lince 24, 26, 13 je až na světlé výjimky dost hrozné.
nejlepší jsou mladí, ostatní jezdí jak dobytek.
Možná že máte nějaké potíže, o čemž pochybuji, ale je to jejich práce.jezdí sice více Ukrajinců, ale bydlí tady. chovají se slušně.
Doufám, že tento pán bude náležitě poučen učitě by by to prospělo všem.
děkuji za informaci o vyřízení,
T. Kohoutová
.
Pokuta a kárné opatření
proškolení řidičů o slušném chování
|
Tweet |
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
V daném případě je vhodné se obrátit přímo na nadřízené řidiče či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.