Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nedorucena peněžní poukazka
Dobrý den,obracím se na Vás, neboť už nevím jak dále.V dubnu letošního roku mi byl vrácen přeplatek za anergie od společnosti Innogy.Po dvou týdnech mi nebyla složenka doručena.Vydal jsem se na poštu Mladá Boleslav,kde mi bylo zděleno, že složenka byla vrácena odesílateli.Po kontaktu s Innogy mi zdělili,že složenka byla vyplacena. Na reklamaci v naší poště mi řekli že reklamaci musí podat odesílatel.Odesilatel Innogy řekl, že to není jeho problém ale můj,jako poškozený musím řeklamovat já na poště.Pošta se mnou už nechce komunikovat. Takto to už trvá měsíc a půl. Co mám dělat? Je nějaké odvolání? Jsem důchodce a nemůžu někomu nechat tři tisíce. Věřím, že mi pomůžete tento problém vyřešit. Děkuji M.Skořepa
Přijetí reklamace
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.