Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.5.2022 jsem vrátil pilku, která přišla poštou. Motorová pilka se bohužel jevila jako už použitá, bez originál obalu, bez návodu i záručniho listu. Firma nekomunikuje, ani nebere telefony, peníze dodnes nepřišli.
Vrácení peněz!!!
|
Tweet |
Spotřebitel má v popsaném případě nárok na vrácení peněz do 14 dnů poté, co prokáže, že zboží podnikateli odeslal, popř. poté, co zboží podnikatel obdržel (§ 1832 občanského zákoníku). Nedojde-li k navrácení peněz včas a podle zákona, má spotřebitel nárok navíc i na zákonné úroky z prodlení.
Bude-li podnikatel i nadále v prodlení s navrácením peněz, může spotřebitel využít tzv. předžalobní výzvu. Více o ní na https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.