Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58677Vymazanie platenej inzercie bez udania dôvodu a bez upozornenia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2022, před 3 lety

Soňa Jakubíková

Znění stížnosti

Bazos.sk zmazal 3 moje inzeráty, bez akéhokoľvek predchádzajúceho upozornenia, resp. informácie o zmazaní mojej inzercie prostredníctvom emailu. Jeden z mojich inzerátov bol platený /uplatnila som si jednu poukážku).
Nie som si vedomá dôvodu, za ktorý som bola spoločnosťou Bazos.sk zaradená na blacklist. Momentálne mi nie je možné inzerovať napriek tomu, že mám predplatené kupóny a nie je mi vôbec jasný dôvod, prečo som sa vlastne na blacklist dostala.


Požadované řešení

Očakávam:
- vysvetlenie dôvodu zmazania mojich inzerátov /nie všeobecné, ale konkrétne pre prípad mojej osoby)
- vysvetlenie dôvodu, pre ktorý som sa dostala na blacklist inzerentov /nie všeobecné dôvody, ale konkrétny dôvod pre moju inzerciu)
- vysvetlenie, na základe čoho sa inzerent dostáva na blacklist a ako skúmajú porušovanie podmienok inzerentmi
- vysvetlenie postupu, ako dostanem späť moje peniaze, ktoré prijali (ale inzerciu mi z nevysvetlených príčin mažú a ani nepovolia inzerovať)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2022 20:47, před 3 lety

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc mazat zveřejněný inzerát.

Byla-li služba poskytnuta úplatně, platí, že pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky řádně poskytnuta, ačkoli stěžovatel splnil dohodnuté podmínky pro poskytnutí služby, jedná se o podstatné porušení smlouvy a stěžovatel má právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě podnikatel vrátí úhradu za nevyužitou službu, pokud stěžovatel nemohl využít tuto službu. Nevrátí-li podnikatel stěžovateli úhradu za neposkytnutou službu, bezdůvodně by se obohatil. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 21:59, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.