Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58678Chyba pokladní a zkreslení účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2022, před 3 lety

Petr Dvořáček

Znění stížnosti

Dnes 28.6. jsem ač z jiného kraje nakupoval v prodejně Penny v Jevíčku. U pokladny byla jedna mladá asi nezkušená pokladní pod dozorem starší kolegyně. V oddělení zeleniny ve zboží s prošlou zárukou jsem si vybral vaničku s jahodami z nichž některé byly nahnilé, ale vzhledem k deklarované ceně 16.90,- Kč jsem si je vzal.
Jaké však bylo doma překvapení, když jsem u této položky na paragonu objevil částku 93.93,- Kč.
Nemohu cestovat kvůli této částce zpět do Jevíčka, protože bych víc projel, ale požaduji vysvětlení a vrácení přeplatku na můj účet, který po vyřešení sdělim.
č. dokl. 3422, pokladna 2 Jméno pokladní : Pokladní: 30/30
ev. č.: 0615-20220628-02-3422
Datum : 28.6. 2022 čas 15:21: 59


Produkt

Jahody po prošlé záruční době, deklarované ze 16,90 Kč ale účtované za 93,93 Kč


Požadované řešení

Vracení přeplatku na můj účet, který po vyřešení rád sdělím protistraně
Účtenku oskenovanou rád přepošlu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2022 19:51, před 3 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 16:22, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.