Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dnes 28.6. jsem ač z jiného kraje nakupoval v prodejně Penny v Jevíčku. U pokladny byla jedna mladá asi nezkušená pokladní pod dozorem starší kolegyně. V oddělení zeleniny ve zboží s prošlou zárukou jsem si vybral vaničku s jahodami z nichž některé byly nahnilé, ale vzhledem k deklarované ceně 16.90,- Kč jsem si je vzal.
Jaké však bylo doma překvapení, když jsem u této položky na paragonu objevil částku 93.93,- Kč.
Nemohu cestovat kvůli této částce zpět do Jevíčka, protože bych víc projel, ale požaduji vysvětlení a vrácení přeplatku na můj účet, který po vyřešení sdělim.
č. dokl. 3422, pokladna 2 Jméno pokladní : Pokladní: 30/30
ev. č.: 0615-20220628-02-3422
Datum : 28.6. 2022 čas 15:21: 59
Jahody po prošlé záruční době, deklarované ze 16,90 Kč ale účtované za 93,93 Kč
Vracení přeplatku na můj účet, který po vyřešení rád sdělím protistraně
Účtenku oskenovanou rád přepošlu
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj/na něm uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.