Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 16 |
Zazil sem nejhorsi dovolenou co sem koupil.koupil sem dovoulenou pro 3 osoby na pokoji byla nemocniční přistýlka kters padala po urogovani delegáta D.S. nejsem si jist presnym prijmenim každopádně mel nastarost termin 20.6.-27.6.postel sem dostal az po 4 dnech tak sem sem dolamanej. Misto aby delegat resil problemy hostu uzival si zájezdu, stim ze nemuze ze zrovna je na výletě jidlo bylo neadekvátní! Kazdej den to same vyber 3 jidla dokola snidane to same hotel ma podle vas 4 Hvězdičky ja bych dak max 2.delegat nevyresil ani vážné zranění hosta aninezanistil sanitku proste hruza! Vcene ollinclusive bych to nepriradil i dalsi hoste byli nespokojení zadne venkovni sprchy ani bar jak mel byt na hotelu zadne pobavení pro hosty a jeste nam udali spatne cislo letu a lidi na letišti nevěděli kam dál a delegat nikde meli jsme cislo 4314 a dostali jsme spatne uvedene cislo letu 4315. Na pokoji neprevlekalilozni pradlo, dítě by tam nemelo co jíst takze sem zklamanejprisel sem si na dovolenou odpočinout ne resit problémy!!
Myslim ze za zakovou dovoulenou a Problémy by byla na miste kompenzace. Pripadne slevu zpet z ceny.
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytknul-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytknul-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat náhradu škody na majetku a také náhradu újmy za narušení dovolené. Pořadatel odpovídá zákazníkovi za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.
Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.