Společnost


Kvalitní internetový obchod s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5868Nepřevzetí zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2015, před 10 lety

Marie Matějková

Znění stížnosti

Dne 11,1,2015 jsem si u výše objednaného obchodu objednala 1 ks
Swivel Sweeper (akuzametač) v ceně 879 Kč.
Namísto objednaného zametače ve stříbrné barvě mně došel 1 ks zametače v ceně 779 Kč a vůbec nefungoval.
Proto jsem dne 14,1,2015 ho vrátila obchodu s tím, že odstupuji od smlouvy a žádám o vrácení částky 879 Kč.
Zásilka byla dne 4,2,2015 vrácena s tím,že si ji adresát, t.j. obchod, nevyzvedl.
Jak mám dále psotupovat s nefunkčním přístrojem?


Požadované řešení

Vrácení peněz, event. dodání funkčního zametače v ceně v jaké jsem si ho objednala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2015 10:29, před 10 lety

Právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde; zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo. Dle ustanovení § 573 občanského zákoníku se má za to, že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Odstoupení se tedy považuje za doručené a účinné. Doporučujeme prodávajícího na tuto skutečnost upozornit. Prodávající má povinnost vrátit spotřebiteli zaplacené finanční prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, jinak se ocitá v prodlení. Pokud prodávající nesplní povinnost dobrovolně, bude vhodné mu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 14:36, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.