Počet nahlášených stížností: | 449 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vyplnila jsem formulář, aby mi bylo do konce května 2022 vráceno vstupné ve výši 80% z původní ceny vstupenek. Do dnešního dne nemám ani peníze ani odpověď. Telefonické kontakty nikde uvedeny nemají. Vstupenky jsem koupila přes spol. SMS Ticket. Ti mi napsali, že mám o vrácení žádat pořadatele spol. Fp Pro i přes to, že dohoda o vrácení 80% ceny vstupného se měla odeslat na e-mail spol. SMS ticket. Nikdo by mi nedal vědět, kdybych si nestěžovala, že nemám peníze na účtu.
Vstupenky ný koncert Gregorian v Praze - kongresové centrum
Požadují vrácení peněz za vstupenky. A vzhledem k chování a nereagování pořadatele i prodejce žádám plnou cenu, nikoli jen 80%.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku a na vrácení 80 % z ceny vstupného, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.