Společnost


Showcars s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58685Nereagují na storno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2022, před 3 lety

Gabriela Musilová

Znění stížnosti

U této firmy jsem pořídila voucher na plavbu lodí pro kamarádku na rozlučku se svobodou. Když jsem s nimi domlouvala termín rezervace, tak mi oznámili, že v termín, kdy jsem chtěla voucher využít jsou s loděmi v Brně. Z tohoto důvodu jsem chtěla voucher stornovat a už se mi nikdo neozval a to předtím reagovali na e-mail do pár hodin. Psala jsem na oba dva e-mail, které mají uvedené na stránkách, několik žádosti o storno i s číslem voucheru a všemi potřebnými informacemi a vše to bylo ve 14 denní lhůtě, kdy mám právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu, a do dnešního dne stále nemám žádnou odpověď. Veškerou komunikaci mohu doložit. Předem moc děkuji za pomoc.


Produkt

Voucher na “Párty loď - dámská jízda na lodi”


Požadované řešení

Žádám touto cestou firmu o navrácení částky v plné výši na kterou mám dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb nárok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 12:13, před 3 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

Ovšem v § 1837 občanského zákoníka jsou stanoveny situace, za kterých není možné od smlouvy odstoupit. Přesněji v písmenu j) se říká, že není možné odstoupit od smlouvy o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud jsou tyto plnění poskytována v přesně určeném čase nebo časovém úseku. Jsme toho názoru, že dle popisu spotřebitelky by tato situace mohla spadat pod výjimku vymezenou v písmenu j). Odstoupení od smlouvy tak v tomto případě s největší pravděpodobností nebude možné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 22:02, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.