Společnost


Zdeňka Valentová

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58690Nedodané zboží z www.zoopetshop.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2022, před 3 lety

Regina Vostalova

Znění stížnosti

14.6.2022 jsem objednala zboží na e-shopu zoopetshop v hodnotě 702,- Kč.
Obratem mi obchodník zaslal na email souhrn objednávky s č. *** s fakturačními údaji a zboží jsem následně uhradila převodem ze svého účtu na účet obchodníka
15.6.2022 jsem obdržela e-mail o potvrzení přijetí platby a že se má zásilka připravuje.
27.6.2022 po 12.dnech jsem napsala e-mail zoopetshop s dotazem, kdy mi bude zasláno mé objednané a zaplacené zboží. A stále bohužel bez odpovědi.
Pečlivě jsem si ještě jednou překontrolovala všechny platební údaje -byly správné. Obchodník se telefonicky skontaktovat nedá ,protože tel. č. uvedené na stránkách se hlásí jako nedostupné !!!
Společnost nekomunikuje.
Mé předchozí 2 nákupy u této firmy proběhly bez problému.
Nevim proč teď vidim tolik nespokojených zákazníků a tolik problému s touto firmou.
Moc mě to mrzí.


Produkt

Paštiky a konzervy+granule pro mého psa. Celkem 20 kusů.


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky za nedodané zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2022 13:07, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak prodávající neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2022 13:12, před 2 lety

Spotřebitelka nás informovala, že jí společnost vrátila peníze. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.