Počet nahlášených stížností: | 723 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 21 |
Objednala jsem si plavky , místo toho mi přišly samo držící podprsenky. Napsala jsem email na společnost obchodu .. tak teď čekám na odpověď , byla bych ráda kdyby se to vyřešilo. Platila jsem za plavky a ne za podprsenky a ještě v jiné velikosti .
Objednává jsem push up plavky .. přišli mi samo držící podprsenky
Prosím o reklamaci kde bych ja vratila špatně zboží a bylo mi poslané to co jsem si objednávala
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.