Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:723
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#58701Dodání úplně jiného zboží než bylo objednáno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2022, před 3 lety

Michala Szamková

Znění stížnosti

Objednala jsem si plavky , místo toho mi přišly samo držící podprsenky. Napsala jsem email na společnost obchodu .. tak teď čekám na odpověď , byla bych ráda kdyby se to vyřešilo. Platila jsem za plavky a ne za podprsenky a ještě v jiné velikosti .


Produkt

Objednává jsem push up plavky .. přišli mi samo držící podprsenky


Požadované řešení

Prosím o reklamaci kde bych ja vratila špatně zboží a bylo mi poslané to co jsem si objednávala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2022 14:18, před 3 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci v souladu s objednávkou. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 22:17, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.